poyraz_momyy16 merhaba canım bende iki hafta önce oldum . Ameliyat sabahı emzirdim bi güzel. Sonra ameliyattan çıktıktan 6 saat sonra beni eve yolladılar biriken ilk sütünüzü sağın sonrada emsirebilirsin dediler . Şöyle ki sabah 7 buçukta emzirdim 8 de ameliyat oldum akşam 5 gibi eve geldim işk sütümü sağdım bir saat bekledm ve 6 da da emzirdim .
Bu süreçte iki biberon süt ayarlamıştım . İlk biberonu annemler ben kendimde ddğilken vermişler içirememişler . Döküldü süt ziyan oldu . Diğer sütü de ben kendime gelince aldım kucağıma emzirir pozisyonunda tuttum mememe yanaştırdım ve sütü içirdim hepsini içti bitirdi . Akşama kadar da yoğurt felan verdik çorba verdik öle idare ettik .
Uzun yazdım ama tecrübemi anlatmak istedim. Ben girerken burda yazdım ama kimse pek bilgi vermedi bana