sekerportakali9 Biz de 3 aylıkken kullandık doktoru bir haftaya etki etmeye başlar dedi ama faydasını çok göremediğim için bıraktım sonuçta doğal bir şey değil diye.Ben normal tok karnına içeriyordum Gastrotuss Baby günde 3 kere 2 ml şeklinde.Reflu yatağı da kullanıyordum ayrıca.Emdikten sonra dik şekilde 10-15 dk tutun kucağınıza,çok sık emzirmeyin.Ben bunlarla azaltmıştım.Gecmiş olsun🌺