Canımmm, yazılanları okumadım öneren var mı bilmiyorum ama, bir kaç gün önce böyle bir post paylaşmıştım aynı dertten muzdaribiz aşırı kafama takıyordum bu durumu takıntı haline getirmiştim. Öneriler üzerine şimdi duştan sonra karbonatı az suda çözdürüp koltuk altıma sürüyorum ve koku sıfırrrr 🛀🏽 hemde neredeyse bedavaya yakın bir maliyetli, ve kimyalsalsız kesinlikle bir dene 🫧🧽🤣