saricivcivinannesi Oğlum 19 aylık kelimeleri ayrı ayrı söylüyor ba ba , an ne gibi ayrı söylüyor hâlâ birleştiremiyor normalmi 19 aylık bebeğe göre sizce ?
gokceokur saricivcivinannesi her bebeğin gelisimi farklıdır tabiki ama bence bir uzman doktor görmeli. 18.ayda ikili kelimelere geçmesi beklenir,baba gel,anne al gibi.
gokceokur saricivcivinannesi ikili kelimelerde gecikme tabiki olabilir ama heceleme olayı babildama döneme bebeklerde görülür.10 aylık bir bebek direk anne baba diyebilir mesela.yanlis anlama kötü bişe söylemek ve düşündürmek değil niyetim de bence doktora götür dil terapisti falan önerebilir.
Sebusebu saricivcivinannesi 1 bucuk yaş muaynesinde doktorumuz net bir sekilde dışardan biri duydugunda anlam vereceği sekilde tekli kelimeleri olması gerektiğini (bilinçli) anne baba gel git baybay su mama al ver gbi söylemişti. 2 yaş itibari ile 2 li cümleler beklendiğini Anne gel Baba ver gibi Cümleler kurması gerektiğini eğer hiç kelimesi vs yok ise gecikmeden dil teraspistine gidilmesini söylemişti
saricivcivinannesi Sebusebu kelimeyi birleştirmiyor ma ma şeklinde ba ba şeklinde ayrı söylüyor endişelendim şimdi