Kahve makinası almak istiyorum şu yeni çıkan dijital ekranlar çol büyük geliyor bana be sütlü yaparsan ekstra süt koyarsan çok sıcak olmuyor diyorlar. Kapsül alıp kullanıp memnun olan varmı çok sert kahve sevmiyorum kapsüllerin sütlü olanıda varmı merak ettiğim bu açıkcası .birde hangi modelden memnunsunuz🤗