Kızlar, bir yaşında oğlum var. Sağlı sollu değiştirerek veriyorum göğsümü, ama ilk oğlumda hiç yaşamadığım şekilde, ve lohusalikta daha çok olur ya hani hiç olmadığı halde su aralar mastit sorunu yaşıyorum. Hoş öyle mi emin değilim de. Özeller malum fiyatlar demin de istediğim hastaneye randevu kalmamıştı en kısa zamanda yakalayacağım insallah. Ama çok korkuyorum başka biseyin habercisi midir diye. Sol göğsümde ikidir kolumdan tarafı, koltuk altından asagiya bir yanma. Ağrıdan sıkamıyorum ama pütürlü pütürlü içi. Damarlar sanki apse yapmış. Mastit böyle bisey mi? İçim bulanıyor yazarken bile, başka şeyden çok korkuyorum