dorarikan
3 kere mastit geçirdim 2 gün bekledim keşke direl doktora gitseydim enfeksiyon varsa antibiyotik olmadan geçmiyor malesef enfeksiyona da sıcsk iyi gelmiyor ben soguk lahana yaprağı koymuştum ağrısını aldı ama ateş ve sıtma yapıyor ilerleyince vakit kaybetmeden bir doktora gıdın bence ilerlemeden doktor bir baksın imkanınız varsa geçmiş olsun