Merhaba, ben de 4. Aydayim hâlâ az gibi geliyor sütüm üstelik mamayı da reddediyor artık geçen gün eşim Bestlak diye bir damla almış ben çok duymuştum o kadar şey denedim ki hiç faydası olmaz niye aldın ki demiştim, iki gündür kullanıyorum sanki arttı gibi geliyor. İsterseniz deneyin. Bu arada rezene, bin bir türlü içerikli hoşaf, bulgur çorbası, aşure, vs. Ne varsa yedim içtim. Sadece kilo aldırdı bana. Sakin kalıp bol emzirme ve bol su içme en doğru olanı.