5 aylık bebeğim oyun halısından kucağıma alayım derken yandaki sehpaya kafasının tam tepe kısmı çarptı ilk baş ağladı baya sonra sakinledi ilkte çok kızarıktı sonra kızarıklık geçti ama vurdığu yerde kızarıklık hala duruyor çizgi şeklinde şişme olmadı herhangi bi kusması bilinç kaybı gibi belirtilerde yok birwz uyanık tuttum ama sonrasında uykusu geldi çok ve uyudu hala uyuyor uyurken emzirmiştim sonra kaldırdım ve biraz kustu ama çok değil endişelenmeli miyim? Çok sıkıntı yaptım kendime hastaneye gidemiyorum yurtdışındayım pat diye gidemiyoruz burda hastaneye maalesef nabiyim ya 🥲