Merhaba kızlar kızım şuan 6 aylık , avent 0-6 emzik kullanıyoruz . Aventin 6-12 sini kesinlikle istemiyor çok denedim (ablası da istememişti , sonra ablasına chicco aldık onu emdi ) ablası kullandı o da ister diye chicco aldık azıcık emip atıyor bir türlü ne yapacağımı bulamıyorum . Var mı tecrübesi olan anneler , şunu alın bunu tutar dediğiniz marka veya