dksmdlos ben aynı markanin Dvitaminli olan Bigaia’sini kullanıyorum bebeğim 3,5 aylık ve şimdiye kadar gaz çıkartmakta problem yaşamadık ama her bebek farklı tepki verebilir tabii
İlk ay gaz için ayrıca enterogis damla da kullandım sadece akşamları veriyordum o da guzeldi