Bebeğim iki aylık daha önce başımıza hiç böyle bir şey gelmedi daha önce göbeği bu şekilde de değildi normal bir göbek
görünümündeydi iki gündür çok zorlanıyor ve bugün fark ettim gobek deliğinin içi şişmiş Çevremde bir kaç kişiye sordum normal diyorlar ama tereddüt ettim daha önce başına gelen var mı