elifnrr kişiden kişiye değişiyor hatta aynı kişide gebelikten gebeliğe bile değişiyor. Benim ilk gebeliğimde aralıksız 45gün sürdü ilk yarısında çok daha yoğundu sonralarında azalarak 45.günde tamamen bitti. Şimdi 2.Doğumumu yaptım 24gün önce ve lohusa kanamam 1haftadır yok, geri başlar mı bilmiyorum. Gerçi benim farklı bir durumumda var, ilk gebelikte doğumda çok kan kaybettiğim için 2.gebelikte doğum öncesi ve doğumdan hemen sonra damardan bi ilaç verdiler fazla kanama olma riskini karşılık olduğu taktirde kanamanın önüne geçmek için. O ilaçtan dolayı sanırım doğumda da o kadar fazla kanamam olmadı yani normal kanama olmuş, lohusalıkta da normal kanama 2hafta sürdü şimdi dediğim gibi 1haftadır kanamam yok.