beyzzsenturkk_ sarimsak ezip bal ve lomin katin icine,inanin yutulmicak gibi degil ben kizimi da alistirdim cok sukur ilacsiz antibiyotiksiz atlatiyoruz hep.kendimize de cocuguma da uyguluyorum.azicik bogazim aciyor dese hemen 1 tatli kasigi kadar bu karisimi veriyorum sabaha biseyi kalmamis oluyor.tabi sarimsak biraz belki tansiyon oynatabilir alisik degilseniz.icince uzanin biraz.