merkursavascisi_06 Selam kızlar😇 öyle bi sohbet konusu açayım dedim. 18 aylık kızım suya goyş çorbaya goja çaya gaç diyo aklıma geldikçe başka değişik kelimelerini de yazarım yine. Sizin minnoşlar neye ne diyo 😇
beyzzsenturkk_ merkursavascisi_06 13 aylık bugun farkettim ki babasına BABA bana da ABA diyo.. beni ABA babasını BABAAAAĞ diye çağırıyor yani ben abayım😂😂😂
lceLady merkursavascisi_06 Cips = piç Su = olda Bebek = bebi Kedi = bibi Bazı seyleri bildigi halde kendince soylemeyi seviyor. Ama s diyemiyor o net :)
kirikkalp merkursavascisi_06 anne cabar cabar diyor ama bunun ne demek olduğunu hala çözemedim ya 😂 Daaççç ( kaç ) Muufff ( muz ) Tesiill ( yeşil ) Memiss ( nefis ) Embikk ( emzik )
Minik_mucizem02nisan uykusuzanne__ yalnız değilmişim benim oğlan da 16 aylık suya sütüme çoğu şeye mama diye ortalığı yıkıyor
Busra14Barlas uykusuzanne__ ay bebim oğlumda öyle 17 aylık sizin bebeginiz kaç aylık. Suya bile mama diyor
MadamMommy beyzzsenturkk_ Benim kız da bana aba diyor dedim abla mı demek istedi ama abla diyen de yok ettafta😂😂7 aylık bu arada baba,dede,mama der ama ben aba🥹
beyzzsenturkk_ merkursavascisi_06 her şeyi diyo kız yeğenimin adı ALYA ona bile AYAA AYAAA diye çağırıyor ama bi anne kelimesi çıkmıyo ağzından sanki babası doğurmuş bide öyle iştahlı baba diyo ki.. durdugum yerde kuduruyorum
-_Esra_- Domates ; Tomeğğğğ Gel ; geğğ Abi ; abicişi Yumurta ; gülü gülü Birde 4 yaşında oğlum var sınıf arkadaşı Gökalp var Gö*talp diyor aylardır düzeltemedik ismini söylemesini yasaklamış öğretmeni arkadaşım diyor sadece 😂😂😂😂😂😂😂
feyzaninemresi -_Esra_- benim 4 yaşındaki kızım da sınıf arkadaşı “Doğu” ya Doo diyor 😂 ilk başta anlatıyor anlatıyor do ne diyorum meğersem Doğu ymuş 😂😂
Norveckizi -_Esra_- bızım arkadasın cocugu da soyadları gök Ikıncı sınıfa gidiyor ve halen k yi soyleyemez Soyadını göt olarak soyluyor 🤣🤣🤣🤣
yokolmaz merkursavascisi_06 19 aylık oğlum ,anne yerine ,anek diyor ,yakında inek dicek diye korkuyrum valla ,
Lolik merkursavascisi_06 Bilabis=martı 😂😂 ne alaka bilmiyorum cama çıkıp bilaabiiiis diye çağırıyor martıları😂 tavuğunu bili bili diye çağırmak gibi bir şey
Ccyyln merkursavascisi_06 kızım 2 yaşında her şeyi söylüyor ama kayapatama diye bir şey söylüyor ne olduğunu çözemedikx😂
OncedenGurme merkursavascisi_06 o yaşlarda kuşa dıgıda derdi. Annecim kuş demek daha kolay diyordum 😂 şimdi ambulans = elimbas, domates = doyames 😄