Zeynep-Azra gulsenkryl34 benim kızımda doğumdan itibaren vardı 2 yaçına kadar yüzde 95 iyileşiyomuş şu an bir yaşında uarın 1 yaş kontrolü var bakalım ne diyecek
arasardaannesi gulsenkryl34 bnm oğlumdada vardı bıkac ay sonra gectı sızınde gecmıs olsun ıns hıc bırsey yapmadk doktor bıseye gerek yok dedı.kabızlık uzun süreli ağlama ıkınması olan bebekse rahatlatmaya calısın ıns gecer
ikiprensannesi12 gulsenkryl34 oğlumda vardı gectı cevız büyüklüğünde olmadıgı sürece sorun yok kucuklerı kendılıgınden gecıyor 3yasa kadar dedıler bize