aysenur191121 katılma nöbetine benziyor çok ağlayıp nefessiz kaldığında olur,benim kızımında ilk katılma nöbeti iki aylıkken olmuştu bende direkt ağzına ufledim ağzına yüzüne üfleyince geri nefes alıyorlar genelde,ara ara hep oluyordu kızımın çok ağladıgi zaman ağzına üflerdik nefes alırdı en son sekiz aylıkken yine fazla ağlayınca oldu nefessiz kaldı bu sefer baya üfledim almadı nefes uzun süre alamayınca da bayıldı gözleri falan gitti kucağımda yani sarstim falan o an korkudan çok ne yaptığımı hatırlamıyorum Çok şükür kendine geldi, hastaneye götürdük bizde katılma nöbeti dedi bir yaşına kadar geçer genelde kansızlıktan olur dedi değerlerine vs baktı kan ilacı verdi,sizde bir değerlerine baktırın isterseniz