Mavi10 Merhaba kızlar bebeğim 10 aylık bıngıldağı doktor büyük dedi bebeğim de gelişim geriliği vardı anne karnında erken doğdu 37. Haftada doğdu bu durumda olan var mı nasıl oluyor bıngıldağı sorun olmaz inşallah