Prenses_isabella Koltuklarımı değiştiricem. Çok kararsız kaldık eşimle. Rica etsem o çok sevdiğiniz koltukların resmini atarmısınız birazcık😁
teachermom07 Prenses_isabella ikea koltuk kullanıyorum. Kılıflar tamamen çıkıp yıkanıyor. Çok da rahat Severek kullanıyoruz
Beyninizikullanmakucretsizdir Prenses_isabella Chester model alma şimdi herkeste var. Daha spor koltuk takımları var onlara bakabilirsin.
Prenses_isabella Beyninizikullanmakucretsizdir benim şuan kullandığımda chester. O yüzden farklı modeller arıyorum.
Beyninizikullanmakucretsizdir Prenses_isabella nubuk kumaşlı koltuk takımları var çok hoşuma gidiyor. Benimde koltuklarım eskidi 6 yıldır kullanıyorum. Allah nasip ederse değiştirmeyi düşünüyorum alırsam da nubuk kumaşlı takımlardan alırım.
teachermom07 Prenses_isabella https://www.ikea.com.tr/urun/kivik-tresund-acik-bej-3-lu-kanepe-89482830 İkea ya gidip gezmenizi öneririm
Prenses_isabella Beyninizikullanmakucretsizdir benimde 7 yılı devirdi. Yukarda bir arkadaş daha önermiş nubuk kumaşı. Yarın ona bakıcam.
BENOYLEUYGUNGORDUMM Prenses_isabella markası nills 4 yıldır kullanıyorum çok kaliteli hala mis gibi kullanıyorum
Prenses_isabella BENOYLEUYGUNGORDUMM mağazasındanmı aldınız. Bu markayı çok duymadım. Ama bazen hiç yaygın olmayan markalar markalılardan daha kaliteli olabiliyor.
Beyninizikullanmakucretsizdir Prenses_isabella temizliği çok kolay oluyor. Benim koltuklarım sildiğim zaman çok kötü gösteriyor bide o zamanın modası diye mavi ve pembe aldım 🥴 şimdi olsa asla almazdım nasıl böyle bir hata yapmışım bilmiyorum 😂
bal012 Prenses_isabella leke tutmaz olsun kumaşı bana dua edersin🥸 ben istikbal den leke tutmayan kumaşlı aldım çok memnunum
BENOYLEUYGUNGORDUMM Prenses_isabella aslında bilindik bi marka ıns bakabilirsiniz. Biz gidip mağazadan almıştık. Diğer evimizde Chester var mesela asla onun gibi konforlu değil☺️