Merhabalar 2.kizim 3 aylık sezaryen ile doğum yaptım kırkından sonraki ay hemen adet oldum 10 gün kadar sürdü bu ay 10 gün kadar gecikmem oldu iki kez kondomla ilişki oldu eşimde bende eminiz. Sizce bu kadar gecikme normalmi emzirirken hangi bitkisel sökücüleri icebilirim.:)