Muhammed_27 ya onu bilmiyorum tam ama benim beta hcg degerim 15 20 lerde bir şeyken ben kolposkopi yaptırdım yani rahimden parça alındı. Hamile olmamak gerek diye kendim de nerdeyse emindim hamile olmadığımdan testle gitmiştim işleme, test mecburdu. Ordaki işleme giren kadin ve doktorun konuşmasıni duymuştum değeri sormuştu kadın, ben şüphelenmemiştim bilmediğimden. sonra geçen sene hamileyken bu değerin hamilelikle ilgisi olduğunu öğrenmiştim. Hala içim acıyor bunu düşündükçe.. üstelik bu olay şehir Hastanesi’nde oldu…