Anneler bana yardımcıı oluun kızım nerdeyse 1 aydır geceleri 10-15 defa uyanıyor ve sadece emerek memede uyuyor doktorum bana hece uyanmalarda 2 saati geçmeden emzirme yoksa reflü olur demişti. Ben daha önce 10 dk önce emzirmiş olsamda uyandığında yine memeye dayıyordum ve bu alışkanlık oldu şimdi her uyandığında memede uyumak istiyor ne kucakta duruyor ne sallanmak istiyor bugün 9.30 da emzirdim uyudu 10 da uyandı deli gibi ağlıyor meme vermedim ağladı sakinleştirmeye çalıştım en son ağlarken ayağımda salladım uyudu. Bugün memede uyutmadan 2 saat olmadan emzirmemeyi deniyorum memede uyumayı bırakırsa gerçekten acıktığı için emdiğinin farkına varırsa gece uyanmaları daha az olur diye düşünüyoeum başına gelen varmı ve ne yaptınızz