Hanımlar merhaba kızım 3,5 aylık son 1 aydır neredeyse saat sekizden sonra çok huzursuz saat 12′den sonra uykuya dalıyor o saate kadar uyumuyor alt dişleri kabarmaya başlamış sürekli emmek istiyor memede uyuyor beşiğe koyunca uyanıyor gündüzleri çok güzel emiyor sütüm de var ama geceleyin sanki yetmiyormuş gibi geliyor sizce ne yapmalıyım mamaya başlamalı mıyım bu dönemde hangi mama daha iyi olur mama önerisinde bulunursanız sevinirim