Merhaba hanımlaarr 🫶
Oğlum 7 ay 17 günlük
Artık memeyi öğrendiğimiz için teklif ettiğimde kısa veya uzun fark etmeksizin memeye geliyor ve emiyor.
Ek gıdaya 5 buçuk aylıkken başlatmıştı doktorumuz ama kaç kere emmeli uyunınca mı uyuyacağı zaman mı bilemiyorum 🙄 yemekten önce mi sonra mı ne yapmayalıyım? Kaç öğün ve ara öğün yapıyorsunuz ne kadar ölçüde yediriyorsunuz benimle paylaşır mısınız?? Kafam çok karışık bazen çook yedirdim diye korkuyorum bazen aç mı acaba diye korkuyorum anlamadım gitti😓😓😓