Selamlar kızım 15 aylık memeyi bıraktırmak istiyorum artık emzirmek istemiyorum kesinlikle doğru düzgün uyuyamıyorum çocuk devamlı geceleri defalarca uyanıp emzik yapmış yani resmen onu yapmış ve emzirmediğim zaman çok hırçın oluyor inanılmaz ağlıyor nasıl bırakabilirim onu öğrenmek istiyorum de ne yapmalıyım 🙏🥶