cinarssmommss https://mutluresim.com/images/2024/02/19/zzu7cq.jpg Kizlar bebeğim için kapi süsünü kendim yaptım sizce nasıl olmuş belki sizlerede fikir olur birde hediyelik için gelen misafirlerime kolonya ve çikolata dağıtacağım sizce az mı olur farklı bir öneriniz var mı yapabilecegim
sweetangell cinarssmommss keşke zemini bu kadar koyu mavi yapmasaydınız . Bir de sadece ismi yazsa yeterli olurdu hoşgeldin bebeğim hoş olmamış bence saçma
cinarssmommss sweetangell oda takımında aynı maviden var o yüzden o renk seçtim teşekürler yorumunuz için
sweetangell cinarssmommss yuvarlaklardan büyük olan açık mavi onu yapabilirdiniz. Bebeğiniz sağlıcakla doğsun
cinarssmommss sinoli teşekkürler sağolun zemin rengi şöyle oldu oda mobilyası beyaz uzerinde bu renk gemi resimleri ve deniz var o yüzden bu renk seçtim bütünlük sağlasın diye
sinoli cinarssmommss Doğrudur emek var hoşgeldin bebeğim yerine de ortaya ismini yazıp, gemici demiri mi ne ya da deniz dalgası yapabilirdiniz uyumlu olurdu. Eliniz yatkın deneyebilirsiniz 🙏🏼☺️
cinarssmommss sinoli AA çok mantikliymis teşekürler orayı tekrardan cevirebilirim teşekürler fikir verdiğiniz için