Emzik alıyorsa buzdolabında biraz soğutup emziği verebilirsiniz ağrı ve sızıyı dindirecektir. Oğlum 7 aylık 5 aylıkken üst dişleri çıktı ben bu süreç için udi hindi yağı kullanıyorum başka postlardada yazmıştım.cok faydasını görüyorum rahatlattı diş sıkıntılarını. Damaklarina sürüyordum 4 aylıkken başlamıştı bizimde sıkıntılarımız.ilk etapta dolapta beklettigim soğuk udi hindi yağını sürdüm sonra icirmeye başladım herhangi bir zararını görmedim. İçeriğinde de udi hindi yağı ve zeytinyağı var isterseniz bir bakın derim. Başka yağlar kullanan annelerde var. Karanfili zeytinyağında bekletip surenlerde var.size hangisi iyi gelir deneyerek bulursunuz en kısa zamanda inşallah 🥰