Guelo biz ilk yogurtla başladık, 1-2 ay kendim yaptım düzenli hergün yedi, sonra meyve sebzeler devam ettik 3 gün kuralı yapmadık, ve calısan biri için ya da tatillerde hergün düzenli yemek yapmak gerçekten cok zor.
Bir sürü hipp kavanoz mama vermişimdir, sütlaç, hurmalı meyve püreleri, bunlara bayılıyor oglum.
Sebzeli olan cesitleri hiç begenmedi,
Bir de og markasına ait meyve/corba/ sitlaçlar var tavsiye ederim trendyoldan hemen cok güzel geliyor.
Yogurdu da yapamadıgımda hep babymix veriyorum. Çok şükür hiçbirinden hiçbir sıkıntı da görmedim. Kendinizi kasmayın sürekli evde yapıcam diye insanlık hali, bizi nelerle büyütmüsler ayrıca