Selam kızlar kızım 2 yaşını 5 ay geçti ne tuvalet alışkanlığını sağlaya bildim albuki hevesi varken bir türlü geçiş yapamadım herseyi de aldığım halde lazımlık klozet alıştırma kilodu vs bir türlü gösteremedim çocuğa aynı zaman da devamlı süt içmek istiyor bağımlı oldu anne süt anne süt gece gündüz süt normal mamayı bıraktım süte geçti yani bu marketlerden aldığımız paket sütü içiyor bir sakıncası olur mu doktorlar içirmeyin diyor…. Aynı 1 yaşında bir kızım daha var 2yaşımda olan kızım devamlı ısıyor bebeği konuşuyorum her türlü tepki gösteriyorum anlamıyor beni devamlı aynısını yapıyor bebeğin heryeri mosmor oldu artık kafayı yemek üzereyim 🥶🥶🥶