edae Merhaba 4,5 aylık oğlum var, uykuya hep destekle geçiyor, ve saat başı uyanıyor.. uyku eğitimi alıp memnun olan var mı? Ağlatma,bırakma v.s olmadan tabi🌼 kimden uyku eğitimi aldınız ve bebeğiniz ne kadarlıktı ne kadar sürede düzene oturdu? 🥰
sedaozdemir edae oğlum 7 aylıkken uyku eğitimi aldım çok meşhur bir eğitmendi 6 günde bebekleriniz uyuyor dendi ama kesinlikle tavsiye etmiyorum çocuğum o kadar ağladı o kadar Hırpalandı ki.. Belki başka bebekler daha kolay adapte olmuş olabilirler ama ben o kadar pişmanım ki Bazen aklıma geliyor çocuğumu öyle ağlarken odada bırakıp çıkmak.. Bize en çok ihtiyacı olan zamanda ne olursa olsun Biz onu hep kucağımıza almalıyız. Siz bence eğitim değil de desteksiz uykuya geçirmeye kendiniz alıştırın yani örneğin emerek uyutmayın.. yatağına yatırın ağladığı anda kucağınıza alın sakinleştirin bir daha koyun gerekirse birazcık daha kucağınızda temas kurun. Ama kesinlikle uyku eğitimini tavsiye etmiyorum çok pişman oldum O günleri unutamıyorum. Çocuğun bana ihtiyacı olduğu anda ben odaya giremiyordum düşünün
Atlaasmommy edae eğitim kendim verdim bebeğime 0 ağlama diye bişey yok açıkçası ama ağladığında sevme yanında olma vs gibi bi durum var yoksa memede uyuyan çocuğu yatağa koyduğunda ağlaması çok normal Eğitmen olarak da derinden uyku inst sayfası derin hanımla çalıştık benim eksiklerimi vs düzenledi çok tatlı bi kadın ağlatma üzerine bi durumu yok öyle hop bırak çık gibi hatta ben bırak çık yapıyordum odada kalmaya teşvik etti şuanda ayrılık kaygısı dönemi başlamış
queenx sedaozdemir ağlatarak mı veriyordu o kişi? Eğitimci falan diyemiyorum ben o kişi diyorum direkt.
Dlk55blt-rdvn sedaozdemir eğitmeniniz ağlarken bırakıp çıkın demişse çok yanlış. Uyku eğitimi bu değilki. O ağladığında sarılacaksın öpeceksin. Bu şekilde zamanla ağlaması da azalıyor zaten. Ama yanlış yöntemlerle eğitim vermeye kalkışılınca hem anneneye hem bebeğe yazık. Hem de uyku eğitmi vermek isteyen annelere umudu kırılmış oluyor.
Dlk55blt-rdvn sedaozdemir malesef sizin uyguladığınız yöntem bir uyku eğitimi değil. Böyle eğitmenleri de bence kimse tercih etmesin. Ki zaten zamanla bebeğin yalandan ağladığını anlıyorsunuz ozaman girmenize gerek kalmıyor.O da zaten 10 sn sürüyor. Ama bebek kıyamet koparırcasına ağlayıp yarım saat 40 dk odaya girmemek gaddarlık yani
sedaozdemir Ebrarkolcetin Tavşan uykusu diye bir instagram adı var. Dediğim gibi yani kolay atlatan bebekler de vardır ama bizim için hiç öyle olmadı bu yüzden ben de kestim eğitimi.
sedaozdemir Ebrarkolcetin şimdi bir girip bakayım dedim Instagram hesabını kapatmışlar. Eğitmenin adı İlayda Kani idi
edae Thesra Atlaasmommy zaten eğitimden kastım o aslında bir rutin öğretmek ama şuan oğlum çok direniyor bilmiyorum nasıl bir yol izlesem..
Atlaasmommy edae ya şuan senin 4 ay uyku gerilemesi dönemin onun bitmesini bekle bence sonrasında saat ve rutin düzeni yap yine aynı destekle uyutarak düzen oturduğu zaman dilersen kendin dene istersen bende elimden geldiğince yardımcı olurum illa bi eğitmene gerek yok bence kendinde başarabilirsin ayı da küçükken daha kolay adapte olur
Atlaasmommy Dlk55blt-rdvn ya işte anne olarak hepimiz bebişler ağlamasın istiyoruz tabi ki ama bazı şeyler cidden onların iyiliği için