inci86 Kızlar ben 3 aylık bebeğime meme ve mama veriyorum. Doktor azıcık suda verirsiniz demişti 1.02 çay kaşığı falan. Sizde veriyor musun
gulsumyeter2415 inci86 bebeğim bir aylık ama 1 aylık olduktan sonra 2 veya 3 kaşık hep veridm ek gıdaya geçince tabi kendi ne kadar isterse o kadar içti
Papatya-eylul88 inci86 banada doktor verebilirsin az dedi linçlediler beni burda.veriyorum ben valla 40 indan beri 1.2 cay kasigi
Seastar inci86 Bize oyle birşey solemediler mamayla beslendıgı için zaten suyu da alıyormus.Oyle demişti doktor.
Mavili-mavilimorcicek inci86 Emse de mama da içse su verilmez.Ek gıdaya başlayana kadar suya ihtiyacı yok.
inci86 Maka_Paka ben çoğu zaman unuttum yaa.Emziriyorum diye.Biberonla veriyorum artık yarım ölçek falan
Maka_Paka Papatya-eylul88 Hahah herkes doktor galiba. Büyütmeyi seviyorlar sanki zehir yahu su bu su 😂
AyseSena 3 aylıktan beri ara ara veriyordum 4. Ayında daha sık veriyorum ama düzenli lıkır lıkır değil mama almıyor.
Minedmn inci86 suyun ne gibi bir zararı olabilir ki diye düşünmeden edemiyorum herkes kendi bebeği için en doğru kararı verebilir ben verdim bir iki çay kaşığı ihtiyacı varmı? yok deniliyor ama zararida yok senin tercihine kalmış
Ozgekaraoglu inci86 mama aliyorsa evet verebilirsiniz. Ben iki cocugumada belli donem yeni dogduklarinda mama kullandim. Beslenme sonrasi kaynamis sogumus su veriyordum. İkinci kolikti hic biseye yetisemedigimden ona direk bebek suyu aldırıyordum ebebekten
Bebegimm1 inci86 doğumdan snra vermeyi başladım doktor her mama sonrası kaynamış ılımış su ver demişti bi sorun olmadı hiç