66arasim tanıdığımız bir hocaydı ilk başta bende birşey olur mu diye düşündüm ama hastaneye gitmek zordu toplu taşımayla vs araba isteyecek biri de yoktu o yüzden ek ücret vererek doktoru çağırdık çok samimi bir ortamda sünnetimizi yaptırdık biz her ay doktor kontrollerine gidiyoruz doğum yaptığım hastaneye orda bakıldı yapan güzel yapmış dedi hatta doktor