haticee_alptug olmaz mı 😋 ben diş diye şüphe etmiştim doktora söyledim dişte olabilir ama bu aylarda kabuslar artar anneden ayrılma korkuları olur dedi ben çareyi arada yanıma almakta buldum 🙅♀️ ☺️ Alma felan diyenlere de kulak asmadım bebeğimin bana ihtiyacı varsa herşeyi yaparım. 5 dakka emip geri uyur dedi doktorum gerçekten de öle oluyordu 8 aylığız hala ara ara oluyor