Sdfky Kızlar oğlum 14 aylık gece beslemesini kestim. En son 7-7.30 gibi yedirip 8.30 da uykuya geçiriyorum. 12-13 saat aç kalıyor. 8.30-9 gibi kalkıyor ve hemen kahvaltısını hazırlıyorum. Bu süre fazla mı ? Zayıflar mı? Kafam karıştı. Gündüz öğünlerini gayet güEl yiyor 3 ana öğün 2-3 ara öğün yapıyor. Gece mama vermek istediğimde içmiyor gündüzlerde acil durumda mama verdiğimde artık içmiyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz??
Elmsnghn Sdfky uyuyarak büyürler bence en güzeli hiç düzenini bozmayın dr.larda bunu öneriyor ama basarabilene. Ben keseyim dedim daha cok bağlandı resmen 🤦
Nisaaabbk Gece beslenmesini nasıl kestiniz acaba ya ? Bir de gece uyandigunda mama /meme vermeden uykuya nasıl donduruyorsunuz bana da yardımcı olur musunuz ??? Bence o kadar uyuması iyi bı şey bırakın uyusun sıkıntı yok 🌹
Sdfky Nisaaabbk benim oğlum meme almadı biberoncuydu zaten ve en büyük destekçim emzik oldu. Sadece uyku zamanında veriyorum emziği. Gece kendi kendine mama içmemeye başladı bende bunu fırsat bilerek gece mama saatlerini uzattım 9. Aydan falandı gece 1 kere mama veriyordum. 11. Ayda tamamen kestim çok nadir veriyordum artık hiç içmiyor. Benimle uyuduğu için uyandığında su veriyorum. Ve emziğini verip tekrar uykuya döndürüyorum. Her bebek farklı tabi. Benimki uyku sevenlerden çok şükür ki. Ama gece beslemesi kınusunda eşim beni biraz sıkıntıya sokabiliyor defalarca anlatmama rağmen içmediğini gördüğü halde illa verelim taraftarında o kadar saat aç kalıyor zayıflayacak vs detince kafam giittii tabi.
Sdfky Elmsnghn bende uyumasının önemli olduğunu düşünüyorum zaten ama eşim sağolsun beni darlıyor. Benim kurtarıcım emzik oldu sanırım.