Ben anaokulu öğretmeniyim özel eğitimde öğretmenlik yaptım 3 yıl. sizinle göz teması kurup kurmaması çok önemli, dönen nesnelere olan ilgisi çok mu mesela? Yaşı gereği zaten dikkat süresi uzun değildir ama takıntılı davranışları var mı bence nacizane fikrim bunları bir gözlemleyip ona göre doktora gidin