İlk çocuğum 4 yaşında 6. Ayında tekrara başladım uyku zamanlarında içerdim bide çalışıyordum işte iciyordum 2. Çocuğumda doğumda 3. Ayında başladım çok stresli bı zaman gecirdim şuan 13 aylık calisiyorumda aynı şekilde içiyorum ikisindede her hangi bir sağlık problemi olmadı çok şükür sadece bu kış hepimiz çok grip olduk ama etrafıma bakıyorum herkes hasta icenide icmeyinide.