Tavsiyem 1 yaş doğum gününü dışarıda kutlamayın :) aileler eğleniyor sadece çocuğa eziyet oluyor. Fotoğraf çekilirken sıkılıyorlar, kalabalık, gürültü vs korkuyorlar. Onun yerine pastamı üfler misin platformu üzerinden çocuğunuz adına daha önce pasta ile tanışma fırsatı bulamamış çocuklara pasta ısmarlayın. Instagram hesapları var göz atabilirsiniz. Emin olun bu çocuklar çok daha mutlu oluyorlar. Naçizane tavsiyemdir 🙏🏻