Arkadaşlar sütümü yanlışlıkla sağdıktan sonra devirdim bebeğime de mama verdim 2 saat sonra nefes alamıyacak kadar kusmaya başladı balgamlı falan da kustu İlk kusmasından 2 saat geçti ve şuan hala ara ara kusuyor. Sebebi nedir acaba mama ya hazmedemedi mi? Birde ne kadar süre sonra beslemeliyim bilemedim