Esilaninannesi_ Kizim icin lansinoh yavas akis biberonunu kullsniyordum artik orta akis basligina gectim fakat emzik basligi surekli yapisiyor sütü icerken yavas akışta boyle bise olmamisti acaba bu normal mi bilgisi olan var mi?
Esilaninannesi_ Onemother1 biberonu icerken emzik kısmı birbirne yapismis oluyor agzindan cektigimde o sekilde buluyorum surekli