Deniz34 bende kullanıyorum doktorum bebeğin gelişimi içinde iyi dedi ama maalesef gazımız hep var.. Ikınma vs olmuyor kabız da değil ama çok gazlı bebeğim.. ayrıca günde yarım çay kaşığı zeytinyağ ver dedi doktor veriyorum ama oda işe yaramıyor anlamadım..