GunesSila 9 buçuk aylıgız gece en az 1 kez mama için kalkıyor siznde öyle mi? 2-3 kez uyanmaları dışında tabii 🥲😄😁alıp tekrar uyutuyorum o ayrı tabii de
Busegr GunesSila uyku maması genelde çok önerilmiyor ama ben arada yapıyorum yediği gün geceleri uyanmıyor
GunesSila Busegr kendisi zaten kalkıyor ben kaldırmıyorum vermezsem ağlıyor ve uykusu iyice açılır 🫢🥲🙁
Busegr GunesSila kız yok o mama değil şu irmikli falan hazırlanan var ya onu dedim yoksa gece uyanınca ver tabi mamasını
GunesSila Busegr ben onlardan yapmıyorum genelde akşam yemeği bizle beraber yedirmeye çalışıyorum az yerse ya da hiç yemezse uykudan önce mamasını veriyorum mecbur 🥲
Busegr GunesSila bizdede normalde öyle ama az gecikse o mamadan yapıyorum tok tutuyor gecede uyanmıyor 🤷🏼♀️