fairytaleofthestars Kızlarr bu durumu yaşayan var mı? 2-3 haftadır boğazımda gerginlik hissediyordum ele geldi dokununca doktora randevu aldım kafayı yicem korkudan
fairytaleofthestars simseklivekalpli kbbye gidicem ama internete bakınca kafayı yiyecek gibi oldum yaşadınız mı bu durumu
simseklivekalpli fairytaleofthestars benim iki taraflı öyle bir şişti ki acil ilk başta kabakulak sandı 😂 tekrar gittik enfeksiyona bağlı 1 haftaya geçer dediler geçti gerçekten. Çok boğaz enfeksiyonu yaşadıysaniz normal
fairytaleofthestars simseklivekalpli yaşamadım aslında ama iki üç haftadır boğazım ağrıyor hasta olacak gibi oluyorum umca vitamin falan alıp toparlıyorumm anlamadım ben de 😢
annediyebiri simseklivekalpli iki taraflı neresi şişti acaba benim kulak önleri şişti semsert geliyor elime biri daha çok şiş kulağıma ağrı vuruyor aile hekimine gittim lenf bezleri şişmiş dedi kbb git dedi
annediyebiri fairytaleofthestars merhaba nasıl oldunuz benimde boğazım gergindi bir hafta önce sonra kulak önleri şişmeye başladı biri daha çok şişti kulağıma vuruyor sancı
fairytaleofthestars simseklivekalpli inşallah öyledir gelip geçici ufak bir şeydir zaten hastalık hastası biriyim psikolojik olarak böyle
Cansel1 Bende de var tek tarafta 4 tane küçük ama bende kulak enfeksiyonu olduğu için çıkıyor hafifledigi zamn gidiyor
fairytaleofthestars Cansel1 ben de cuma gideceğim inşallah boş uere korkmuşum tedirgin olmuşum demeyi nasip etsin Rabbim