Dolaptan çıkarıp ısıttıysanız en fazla 2 saat içinde tüketilmeli süt zamanı uzadıkça sut vitamini gidiyor ve kokmaya başlıyor sagip dondurucuda saklama süresi 6 ay sağıp alt tarafa koyduysanız dolabın oda 1 gün ama ikisi cikarip işittiktan sonra tuketim
sutesi aynı 2 saat gecmemeli