Seastar Merhaba😊6 aylık hareketli bebek ıcın külot bez kullananınız var mı?Normal bez kullanıyoruz ama bunu da merak edıyorum😌
BellatrixLestrange Seastar Allah kilot bezi çıkaranlar razı olsun şimdiye kadar neden almamışım dedim hep 17 aylik asla bağlatmak istemiyor goon un kilot bezini aldim cok rahat ettim. Eksi yönü altin hepsini çıkarıyorsun ama en azından kriz yok 😁
Evaninanasi Seastar uzun zamandır külot bez kullanıyorum. Gece yüzüstü uyuyor artık ve cırtlı bez sızdırıyor zaten. Bence inanılmaz rahat yani. Kaçsa bile peşinden gidip ayakta giydiriyorum hemen
sinoli Seastar Uzun bir süre cırtlı bez kullandım son 1 aydır külot bez kullanıyorum evet eksi yönü bütün herşeyini çıkarıyorsun ama sırtına taşma, sızma derdi yok ve belini kavrıyor çok güzel o yönden☺️
Agaclargibi Oğlum 19 aylık ve sanırım 4 aydır külot bez kullanıyoruz ama oyumu normal bez e kullandım çünkü 6ay için zzor olabilir kullanımı