kurabiyem28 Merhabalar, Kızım 1 ay sonra 2 yaşına girecek. Dişlerinde beyaz lekeler vardı. Git gide çoğalıyor. Daha önce böyle bir şeyle karşılaşan var mı? Neden olurmuş? Bilgisi olan açıklayabilir mi? İzmirde ailemin yanındayım. Diş Dr arayışındayım.
irem12 kurabiyem28 oğlumda oldu doktor mantar dedi. Karbonatlı su ile ıslak temiz tülbent ile temizledim geçmedi. Doktor bir şurup yazdı damağa damlatılan onla geçti bizde de 2. Aydan sonra oldu
kurabiyem28 irem12 nasıl 2. Aydan sonra oldu? Mantar neden olurmuş bilgi verdi mi acaba? Hiç silip çıkacak gibi değil sanki birisi köpek dişini kazınmış gibi. Diğer dişlerinde üst kısımlarda var diş ellerine yakın yerde
irem12 kurabiyem28 dişlerinde beyaz lekeler demişsiniz 🙈 pardon. Ben damaklarında anladım.. oğlumun damaklarında vardı da 2 aylıkken 😃