Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim uyurken nefesi 5-6 saniye duruyor sonra yeniden almaya başlıyor be kadar kısa süreli de olsa korkuyorum gözlemlediğime kadar çok sıkta olmuyor ama araştırdığımda karşıma uyku apnesine kadar şeyler çıktı, yeni doğduğunda da oluyordu nefes almayı unutuyor falan diyordum hatta aranızda yaşayan var mı? KBB den randevu aldım fakat yine de başından geçen olduysa sormak istedim