Kızlar 2 yas sendromu yaşıyoruz 26 aylık.. cok inat ediyor zararlı şeyler yapmak istiyor izin vermiyoruz o kadar inat edip ağlıyor ki sakince açıklıyorum aglamaya devam ediyor görmezden mi gelmem gerekiyor bir süre sonra dikkatini dağıtıp başka bisey yapalım diyorum 1 2 dk unutur gibi oluyor tekrardan ağlıyor istiyor ya da bu sefer baska bir sey için ağlıyor ne yapmak gerekiyor açıklama yapıyorum sakince ama etki etmiyor bende sessiz kalıp izliyorum sadcee
Bu süreç bizi çok yıprattı cok yaramazlklari oluyor dökme karıştırma aglama huysuzluk inatlaşma hat safada