Slmlar,
Aynı şeyi ben yapmıştım sütüm geliyor diye mamayı kesmiştim ta ki o ay bitene dek kilosuna bakılınca aç olduğunu anladı doktor o kadar üzücü bir durum ki, meme ve mama ikisi bir arada gittik ağlamadı azaldı uykusu düzeldi. Bu şartlarda baktırın bir en kötü üstünüzü sağın yeterli mi, gerçi 1 ay sonra çoğalıyor süt aslında bebek ilk zamanla midesi oldukça ufak ama takipte olun doktorunuza danışın, normalde yeni doğan bebekler ya açtır ya da gazı vardır ağlama nedenleri bu.