kızlar adetim gecikti ama benim bazen düzensizleşiyor öğlen test yaptım 15 dk bi şey yoktu kenara koydum birkaç saat sonra böyle olmuş😅 ilk 10 dk önemli sonrası kuruma çizgisi biliyorum yoktur ama şaşırdım test kurumamışta idrar yeri hala ıslak🙄
bu kadar belirgin yalancı çizgi çıkıyor mu
