Bebeğim ağzından ve aşağıdan gaz çıkarıyor sancısı da yok koyduğunda ağlamıyor fakat uykuya dalamıyor sanki bi sıkıntısı var gibi bağırsaklarından önceden her gün kaka yapan bebek şimdi bir gün arayla yapıyor
Sma kullanıyordum Aptamile geçtim ondan mı oldu acaba rahatsızlık veriyor olabilir mi